poniedziałek, 8 lutego 2016

Odszkodowanie przez smartfon? Tak, to możliwe


     
      Niemal każdy z nas ma choć jedno ubezpieczenie. Dbamy   o   nasze    domy, samochody,  zdrowie, przyszłość i chcąc je zabezpieczyć, decydujemy się na wykupienie polisy.



      O tym jak zapewnić sobie właściwą ochronę i na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru ubezpieczenia radzę, jako wieloletni, doświadczony agent ubezpieczeniowy Warty.

Wiele osób przy wyborze ubezpieczenia kieruje się tylko ceną. Rynek daje nam możliwość wyboru i naturalnym jest, że z tego korzystamy. Jednak w przypadku wyboru ubezpieczenia bardzo ważne są też inne aspekty. A przekonujemy się o nich najczęściej w chwili, gdy musimy skorzystać z ubezpieczenia i uporać się ze skutkami jakiegoś zdarzenia, czyli przejść przez proces likwidacji szkody. Wtedy właśnie konfrontujemy swoje oczekiwania z rzeczywistością. Naprawa samochodu po stłuczce, remont mieszkania po zalaniu, zwrot kosztów leczenia po wypadku na nartach w Alpach – to sytuacje, w których nigdy nie czujemy się komfortowo. Dlatego już zawczasu warto przyjrzeć się ofercie ubezpieczenia, aby mieć pewność, że w trudnej sytuacji uzyskamy właściwe wsparcie, a proces likwidacyjny przebiegać będzie sprawnie i bez problemów.

Mądry Polak przed szkodą
Świadomy wybór ubezpieczenia uchroni nas przed ewentualnym rozczarowaniem.
A wybierając polisę trzeba wziąć pod uwagę dwie rzeczy – zakres ubezpieczenia oraz standardy kontaktu z ubezpieczycielem w razie szkody.  Zakres ubezpieczenia najlepiej dobrać wspólnie z Agentem, który wyjaśni czym różni się tańsza i droższa opcja. Drugim aspektem jest kontakt z ubezpieczycielem w razie szkody. Idealnie jest, jeśli ubezpieczyciel jest dostępny telefonicznie, mailowo, listownie i on line - im więcej kanałów komunikacji tym lepiej i wygodniej. Szczególnie, gdy zależy nam na sprawnym załatwieniu swojej sprawy. Ważny jest także czas reakcji ze strony ubezpieczyciela.
Obecnie, klienci likwidujący szkodę w Warcie, mają możliwość kontaktu z ubezpieczycielem poprzez aplikację mobilną Warta Mobile. To bardzo wygodne rozwiązanie znacznie przyspieszające cały proces likwidacyjny i co ważne – dające klientowi stałą kontrolę nad jego przebiegiem.

Warta Mobile – nowa era w ubezpieczeniach
Z aplikacji Warta Mobile skorzystać może każdy klient, który likwiduje w Warcie szkodę z dowolnego ubezpieczenia indywidualnego – komunikacyjnego, mieszkaniowego, podróżnego, osobowego itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfonu w systemie iOS lub Android. Aplikacja pozwala w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie. Na bieżąco można sprawdzić w swoim smartfonie na jakim etapie jest sprawa i kontaktować się z likwidatorem. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą. Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu (prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego itd.), czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Nie trzeba więc niczego skanować, faksować, czy iść na pocztę. Teraz do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon.



Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń: tel. 601 31 44 55
lub przyjdź do agencji ubezpieczeniowej:
Marzena Plutecka ul. Warszawska 59 lok 15  w Legionowie.
 

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio szukałam odpowiedniego ubezpieczenia dla siebie oraz mojej rodziny i znalazłam ofertę Warty na bardzo korzystnych warunkach - https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie. Ubezpieczenie zapewnia ochronę finansową w przypadku wystąpienia ponad kilkudziesięciu nieoczekiwanych zdarzeń takich jak choroba, czy różne wypadki. Myślę, że zdecyduję się właśnie na taką ofertę, która jest elastyczna i dopasowana do indywidualnych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń